PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

MILAGROS.LT elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes galite grąžinti šiose Prekių grąžinimo taisyklėse nurodyta tvarka.

I. BENDROJI DALIS

MILAGROS.LT elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes galite grąžinti per 14 (keturioliką) dienų nuo prekių gavimo dienos, tačiau patys apmokėdami prekės grąžinimo išlaidas, jei:

  • apie prekės keitimą ar grąžinimą informavote mus el. paštu pagalba@milagros.lt
  • informuodami nurodėte užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą bei jų grąžinimo priežastį;
  • pateikėte atsiskaitomąją sąskaitą į kurią, grąžinimo atveju turėtų būti išmokama išmoka;
  • prekės keitimo atveju, nurodėte pageidaujamą prekę į kurią norite pakeisti;
  • prekės grąžinimą atlikti  galite TIK GAVUS PATVIRTINIMĄ;
  • gavus patvirtinimą iš MILAGROS.LT komandos apie sutikimą priimti grąžinamą ar keičiamą prekę, prekės grąžinimu rūpinasi pats PIRKĖJAS
  • prekės grąžinimą PIRKĖJAS organizuoja taip, kad prekė būtų pristatyta į  S. RAŠTIKIO G. 29, 50117 KAUNAS,  LIETUVA.

II. KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

MILAGROS.LT elektroninėje parduotuvėje įsigytas kokybiškas prekes dėl bet kokios priežasties galite grąžinti per 14 (keturioliką) dienų nuo prekių gavimo dienos, jei:

  • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (išskyrus pakuotės atidarymą, jei / kiek tai būtina prekei apžiūrėti);
  • prekė yra švari, su originaliomis ir nepažeistomis etiketėmis ar kitu ženklinimu, nepažeista apsaugine plėvele, visomis į prekės komplektaciją įeinančiomis detalėmis, elementais ir dokumentacija;
  • prekė nepanaudota, nesugadinta ir nepraradusios prekinės išvaizdos.

 Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei:

  • supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pvz: vienkartinių ar daugkartinių sauskelnių; vienkartinių ar daugkartinių palų, paklotų);
  • buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus;
  • prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik bendru sutarimu;
  • jos priklauso vaistinių preparatų grupei;
  • maisto prekių pakuotė buvo pradaryta, įskaitant papildus;
  • tai yra kosmetikos ar parfumerijos prekių grupei priklausančios prekės;
  • tai yra elektronikos įrenginiai, kurie buvo įsigyti, ir vėliau pažeistos pakuotės apsaugos;
  • tai yra žaislai ir žaidimai;
  • kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus

 Jei grąžinamos prekės neatitinka grąžinimo taisyklėse ar Lietuvos Respublikos įstatymuose nurodytų sąlygų, turime teisę Jūsų grąžinamų prekių nepriimti.

III. NETINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Tuo atveju, kai MILAGROS.LT elektroninėje parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai

  • autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir kt.;

IV. PINIGŲ IŠMOKĖJIMAS UŽ GRĄŽINTAS PREKES

Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 d.d., į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  • šios Taisyklės yra sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.;
  • šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė;
  • visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo ar galiojimo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

 

DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prekė įtraukta į norų sąrašą
Product added to compare.

Naudojame slapukus, kad galėtume suasmeninti turinį bei skelbimus, teikti visuomeninės medijos funkcijas ir analizuoti srautą. Be to, svetainės naudojimo informaciją bendriname su visuomeninės medijos, reklamavimo ir analizės partneriais, kurie gali ją pridėti prie kitos jūsų pateiktos arba naudojant paslaugas surinktos informacijos.