PREKIŲ PIRKIMO TAISYKLĖS / NAUDOJIMOSI SĄLYGOS

I BENDROSIOS SĄLYGOS

1.1 Elektroninė parduotuvė MILAGROS.LT yra administruojamas Lotrega, UAB įmonės kodas 304119706; S. Raštikio g. 29, 50117 Kaunas pagalba@milagros.lt +370 64052200.

1.2. Šios sąlygos ir taisyklės (toliau - TAISYKLĖS) laikomos pirkimo - pardavimo sutartimi, sudaroma tarp Jūsų (toliau - PIRKĖJAS) ir elektroninės  parduotuvės MILAGROS.LT pardavėjo (toliau - MILAGROS). Ši pirkimo – pardavimo sutartis nustato PIRKĖJO ir MILAGROS pareigas ir atsakomybes įsigyjant prekes internetinėje parduotuvėje MILAGROS.LT bei užtikrina abejų šalių teises.
1.3. Elektroninė parduotuvėje
MILAGROS teisę įsigyti prekes turi registruoti ir neregistruoti fiziniai ir juridiniai asmenys.

1.4. Asmenys neturintys 16 metų amžiaus ir norintys pirkti MILAGROS privalo turėti tėvų ar globėjų sutikimą.

1.5. Prieš vykdydamas užsakymą, ar atlikdamas registraciją, PIRKĖJAS susipažįsta su pirkimo bei privatumo taisyklėmis ir tai patvirtina uždėdamas varnelę prie minėtų punktų, kur sutinka su paslaugų sąlygom, pirkimo ir privatumo taisyklėm.  
1.6.
PIRKĖJUI nėra suteikiama teisė vykdyti užsakymą, ar tęsti registraciją, jeigu jis nėra susipažinęs, nesutinka ar iš dalies sutinka su
MILAGROSpirkimo ar asmens duomenų privatumo TAISYKLĖMIS
1.7.
MILAGROS neprisiima jokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog PIRKĖJAS, neatsižvelgdamas į jam teikiamas rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su MILAGROSTaisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
1.8.
MILAGROS pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti, taisyti ar papildyti šias TAISYKLESPIRKĖJUI taikomos pirkimo momentu galiojančios TAISYKLĖS.

II PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

2.1. PIRKĖJAS, vadovaudamasis nustatytomis TAISYKLĖMIS bei Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais, turi teisę pirkti MILAGROS
2.2.
PIRKĖJAS įsipareigoja sumokėti sutartą kainą už prekes bei jų pristatymą per taisyklėse nustatytą terminą ir priimti užsakytas prekes šių TAISYKLIŲ nustatyta tvarka.

2.3.Pirkimo - pardavimo sutartis tarp PIRKĖJO ir MILAGROS laikoma sudaryta nuo to momento, kai PIRKĖJAS elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis TAISYKLĖMIS, paspaudžia mygtuką „Pirkti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai PIRKĖJAS nepritaria visoms arba tam tikrai daliai TAISYKLIŲ, jis privalo nepateikti užsakymo.

2.4. PIRKĖJAS atsako už registracijos ar pirkimo metu MILAGROS pateiktų duomenų teisingumą ir tikslumą.

2.5. Registruojantis ar apsiperkant būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą, pašto kodą ir kitus reikalingus duomenis, kadangi jie bus naudojami ne tik pristatant prekes, bet ir (automatiškai) formuojant PVM sąskaitą-faktūrą už įsigytas prekes.

2.6. Registruojantis duomenis būtina nurodyti taisyklingai, su lietuviškais rašmenimis, kitu atveju MILAGROS neprisiima jokios atsakomybės už savalaikį mokėjimo užskaitymą, siuntos pristatymą tinkamu adresu ar kitus nesklandumus atsirandančius dėl netikslių ar nekorektiškai pateiktų duomenų.

2.7. PIRKĖJAS gali būti papildomai apmokestinamas už pakartotinį siuntimą ar kitais atvejais, jei MILAGROS turėjo papildomų išlaidų dėl PIRKĖJO klaidingai ar nekorektiškai MILAGROS  elektroninėje parduotuvėje pateiktų duomenų.

2.8. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp PIRKĖJO ir MILAGROS, yra registruojama ir saugoma sistemoje.

2.9. PIRKĖJAS, įsipareigoja laikytis šių TAISYKLIŲ bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

 

III PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

3.1. Jei PIRKĖJAS bando pakenkti MILAGROS elektroninės parduotuvės darbui, stabiliam veikimui,  saugumui, ar pažeidžia savo įsipareigojimus, MILAGROS turi teisę nedelsiant ir be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius PIRKĖJO nuostolius.
3.2.
MILAGROS pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti, taisyti ar papildyti šias TAISYKLESPIRKĖJUI taikomos pirkimo momentu galiojančios TAISYKLĖS.
3.3.
MILAGROS turi teisę iš anksto nepranešęs PIRKĖJUI anuliuoti jo užsakymą.
3.4.
MILAGROS turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius PIRKĖJO nuostolius, išskyrus tuos atvejus, kai PIRKĖJAS patvirtino savo užsakymą iki sustabdant veiklą. Visi įsipareigojimai, prisiimti iki nutraukiant veiklą, yra vykdomi iki įvykdymo arba pripažinimo nevykdytinais.
3.5.
MILAGROS įsipareigoja sudaryti sąlygas PIRKĖJUI tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. MILAGROS nesuteikia jokių garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius PIRKĖJO nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
3.6. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti
PIRKĖJUI jo užsakytas prekes užsakyme PIRKĖJO nurodytu adresu VI. Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.
3.7.
MILAGROS, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas PIRKĖJUI pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja PIRKĖJUI pasiūlyti analogišką prekę. PIRKĖJUI atsisakius priimti prekės analogą arba neturint prekės analogo. Šiuo atveju PARDAVĖJAS atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepristatymą.
3.8. PARDAVĖJAS įsipareigoja saugoti PIRKĖJO pateiktus duomenis ir naudoti juos tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.

IV PREKĖS IR JŲ KAINOS

4.1. Prekių savybės ir jų aprašymai pateikiami konkrečios prekės kortelėje.
4.2.
MILAGROS neprisiima atsakomybės dėl nepilnai ar klaidingai pateiktų prekių savybių ar jų aprašymų retransliuojamu iš gamintojo ar tiekėjo.
4.3. Prekių paskelbimas
MILAGROS neįpareigoja MILAGROS parduoti prekes.
4.4.
MILAGROS pasilieka teisę bet kuriuo momentu keisti  prekių asortimentą.
4.5.
MILAGROS nurodo, o PIRKĖJAS patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos MILAGROS, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl PIRKĖJO naudojamos techninės įrangos (pvz. monitoriaus) ypatybių.
4.6.
PIRKĖJAS sutinka, jog jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą elektroninėje parduotuvėje,  už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
4.7. Konkrečių prekių kainos pateiktos eurais ir nurodytos ties kiekvienos prekės aprašymu, neįpareigoja
MILAGROS prekes parduoti už nurodomą kainą, jei nurodoma kaina yra sistemos klaidos pasekmė ar sisteminis sutrikimas, pateikta kaina neatitinka realios rinkos situacijos.
4.8. Į prekės kainą nėra įskaičiuojamas pristatymo mokestis. Pristatymo mokestis skaičiuojamas pagal prekės svorį kiekvieno užsakymo metu. 
4.9. Atlikus užsakymą prekės rezervuojamos tik po apmokėjimo gavimo į
MILAGROS atsiskaitomąją sąskaitą.
4.10. Atliktas užsakymas patvirtinamas tik po
MILAGROS darbuotojų peržiūros.

V ATSISKAITYMAS UŽ PREKES

5.1. PIRKĖJAS už savo užsakytas prekes atsiskaito vienu iš elektroninėje parduotuvėje galimų atsiskaitymo būdų, skaitykite plačiau.

 

VI PREKIŲ PRISTATYMAS

6.1. PIRKĖJAS, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą.
6.2. Nemokamai prekes
PIRKĖJAS gali atsiimti
MILAGROS būstinėje S. Raštikio g. 29, 50117 Kaunas.
6.3. Kitais atvejais
PIRKĖJAS, užsakymo metu pasirenka kokiu būdu jam bus pristatytos užsakomos prekės ir už pristatymą apmoka pagal pristatymo rūšį ir prekės svorį.
6.4. Įprastas pristatymo laikas yra 1 – 4 d.d., tačiau patikslintą pristatymo informaciją
PIRKĖJAS gauna su užsakymo patvirtinimu, registracijos metu nurodytu elektroniniu paštu. Šis terminas gali būti iki 10 d.d. jei prekės užsakomos iš EU tiekėjų sandėlių, ir kiekvieno užsakymo metu gali kisti.
6.5.
MILAGROS įsipareigoja išsiųsti PIRKĖJO užsakytas prekes, nurodytu adresu Lietuvoje ir pasirinktu pristatymo būdu, nebent siunta ar jos parametrai neatitiktų užsakytos paslaugos reikalavimų. PIRKĖJAS sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
6.6. Visais atvejais 
MILAGROS atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės PIRKĖJUI nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl PIRKĖJO kaltės arba dėl nuo PIRKĖJO priklausančių aplinkybių. Kurjeris neturėjęs galimybių pristatyti prekių PIRKĖJUI dėl PIRKĖJO kaltės arba nuo PIRKĖJO priklausančių aplinkybių, papildomai derina PIRKĖJUI tinkamą naują pristatymo laiką. PIRKĖJUI du kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos MILAGROS.
6.7.
MILAGROS įsipareigoja pristatyti prekes PIRKĖJUI laikydamasis trumpiausių įmanomų terminų. PIRKĖJAS sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo MILAGROS nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju MILAGROS įsipareigoja nedelsiant susisiekti su PIRKĖJU ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
6.8.
MILAGROS, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas PIRKĖJUI pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja PIRKĖJUI pasiūlyti analogišką prekę. PIRKĖJUI atsisakius priimti prekės analogą arba neturint prekės analogo MILAGROS atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepristatymą.
6.9.
MILAGROS neatsako už PIRKĖJO užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių MILAGROS negalėjo kontroliuoti ir užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui.
6.10.
MILAGROS arba MILAGROS įgaliotas atstovas neatsako ir netikrina ar prekes atsiima būtent užsakyme paminėtas asmuo. Tai PIRKĖJO atsakomybė. PIRKĖJAS sutinka, kad PIRKĖJO užsakyme nurodytu adresu pristačius prekę ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių priėmimo važtaraštyje laikoma, jog prekė yra perduota PIRKĖJUI.
6.11. Prekių pristatymo metu
PIRKĖJAS privalo kartu su
MILAGROS arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. PIRKĖJUI pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), PIRKĖJAS privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant MILAGROS ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. PIRKĖJUI neatlikus šių veiksmų, MILAGROS yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš PIRKĖJĄ dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių PIRKĖJAS nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka. 
6.12.
PIRKĖJAS pastebėjęs, jog prekės neatitinka užsakymo, įsipareigoja nedelsiant susisiekti su
MILAGROS telefonu ir paštu  . MILAGROS įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl MILAGROS ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės.
6.13 Informacija apie pristatymo būdus ir kainas.

VII PREKIŲ GRĄŽINIMAS

7.1 Prekių grąžinimo taisykles ir visą informaciją rasite čia.

VIII ATSAKOMYBĖ

8.1. PIRKĖJAS atsako už registracijos formoje ar pirkimo metu pateiktų duomenų teisingumą. PIRKĖJAS prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje ar pirkimo metu pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
8.2. Už pirkimo - pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektroninėmis priemonėmis, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
8.3.
MILAGROS neatsako už kitų įmonių svetainėse pateiktą informaciją ar vykdomą veiklą, tų svetainių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja. Net ir tuo atveju, jeigu PIRKĖJAS patenka į šiuos tinklalapius per MILAGROS  elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
8.4. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius nuostolius.
8.5.
MILAGROS užtikrina savo lankytojų duomenų saugumą.
8.6. Registracijos metu ir vėliau paskyroje pateikti asmeniniai duomenys gali būti naudojami užsakymo vykdymui ir pateikiami su tuo susijusioms trečiosioms šalims, t.y. siuntų tarnyboms ir pan.
8.7. Pateikti duomenys gali būti naudojami rinkodaros tikslais.

IX INFORMACIJOS PATEIKIMAS

9.1. MILAGROS visus pranešimus siunčia PIRKĖJO registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
9.2.
PIRKĖJAS visus pranešimus ir klausimus siunčia naudodamasis
MILAGROS  elektroninės parduotuvės skyrelyje Susisiekite su mumis esančiomis susisiekimo priemonėmis arba pagalba@milagros.lt.

X BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

10.1.    Šios TAISYKLĖS sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
10.2.    Šių
TAISYKLIŲ pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
10.3.    Visi nesutarimai, kilę dėl šių
TAISYKLIŲ vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10.4.    Tuo atveju, jei
PIRKĖJAS nesutinka su
MILAGROS parengtu ir perduotu atsakymu į PIRKĖJO rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl iš MILAGROS įsigytos prekės PIRKĖJAS (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

Prekė įtraukta į norų sąrašą
Product added to compare.

Naudojame slapukus, kad galėtume suasmeninti turinį bei skelbimus, teikti visuomeninės medijos funkcijas ir analizuoti srautą. Be to, svetainės naudojimo informaciją bendriname su visuomeninės medijos, reklamavimo ir analizės partneriais, kurie gali ją pridėti prie kitos jūsų pateiktos arba naudojant paslaugas surinktos informacijos.